Monday 15 October 2012

Testimoni agen JSD....

Saya nak share pengalaman sendiri dengan gang2 JSD.

Slps habis period saya gunakan JPD lagi. Sebiji saja sebab kononnya nak tarik sisa darah haid yg berekor2. Banyak lah 'the unwanted' yg kuar dari miss v. Dan slps ...
itu xde lagi darah period yg berekor2 kadang tu sampai 12 hari x solat.

Sementara itu saya juga gunakan sabun MDHS (sabun susuk dara) dan MDHL (lotion panas susuk dara). Yang pasti parut2 dibadan saya mula pudar..kesan kuali panas yg agak besar di lengan juga hampir tidak kelihatan.
Dan yang paling best skali..setiap kali saya gunakan MDHLotion, saya akan gunakan handheld massager utk vibrate di bahagian perut dengan harapan smakin cepat lemak dapat dipecahkan. Tetapi surprisingly..bbrapa hari lepas, secara tiba2 saya datang kotor lagi..punyalah banyak dan likat darah yang keluar, yg paling best, lngsung xde rasa cam sengugut spt sblum ni...saya teruskan penggunaan sabun dan lotion.
Alhamdulillah,..perut yang yg buncit dan keras smakin lembut dan agak kempis. Sbbnya jeans yg sebelum ini tak dapat saya kenakan di sebabkan tersangkut (x bleh zip) di bahagian perut dah dapat saya pakai semula.

Ini adalah sesuatu yg sangat2 saya inginkan sebelum ini. Miss v yg bersih tanpa kegatalan, kulit yg bersih dan perut yg tidak buncit lagi. 
 



 

No comments:

Post a Comment