Thursday 10 May 2012

ANTARA BENDA ASING YANG KUAR DARI MISS V KITA

INI ADALAH BENDA2 ASING (SISA2 DARAH HAID, NIFAS, LENDIR & AIR MANI SUAMI) YANG AKAN KELUAR APABILA KITA MENGGUNAKAN JAMU KEKAL DARA , JAMU AKU DARA & JAMU SUSUK PENGANTIN DARA. JANGAN TAK PERCAYA....









INI KEPUTIHAN YG KELUAR DARI TUT TUT.....

eeee...gelikan?? saya yang upload gambar ni pun nak termuntah....tapi tahan jer lah..


benda2 ini lah yg menyebabkan juga MISS V kita berbau busuk...hanyir...dan sebagainya...


InsyaALLAH..dengan mengamalkan produk JAMU SUSUK DARA ini, masalah wanita kita dapat diatasi malah menambahkan lagi keharmonian rumahtangga plus hubungan kelamin dengan suami juga bertambah hebat!!!!

===================================================

pengalaman & gambar yg diupload dlm fb pengedar jamu susuk dara ni....tara tipu punya atau....

story 1)


Salam sis, saya nak share story

Saya start amik pengantin dara hr selasa (8/5/12) seperti arahan yg akk bagi tu. Mula2 saya tak rasa apa kecuali mcm pening2 skit dan bdn terasa panas jadi saya lebih byk minum air spt akk cadangkan. Alhamdulillah ok je.

Cuma tiba pagi tadi, bahagian bwh pusat saya sakit sgt dan bila cek panties, saya period (mmg dh time period)....so saya fikir stop kan dulu peng...antin dara sebab akk nasihat utk stop masa period kan?

Jadi, masa kat panties tu cuma ada darah cair je. Saya tak syak la apa lagi pun saya fikir tak sampai pon 48 jam guna pengantin dara dan niat nak sambung lepas habis period.

Bila nak cuci miss v tu, sy terasa mcm ada ketulan pasir yg separa keluar kat bibir miss v. bila saya keluarkan, alangkah terkejutnya saya!!! Mmg sama seperti gambar2 dlm testimoni akk. ketulan merah2 yg agak berpasir keluar. Saya semangat la...korek2 dlm ada beberapa ketulan lagi....mula2 ingat nak basuh terus, tapi tukar fikiran dan amik gambar...ni je yg dpt sy kumpul.yg lain dah jatuh dgn air.

Mmg kagum!! Jujur sy ckp, mula2 saya agak ragu-ragu...tp saya cuba juga sebab saya mmg nak hilangkan masalah keputihan saya tu...mungkin saya dah jumpa penyelesaiannya.


------------------------------------------------------------------------
story 2 )


Lyddia Lieeya
custmr sms saya
10/5/2012 : 4.30pm
MMS GAMBAR

...
TESTIMONI CUSTMR
ITEM :SUSUK PENGANTIN
JAMU AKU DARA
MAGIC POWDER
Salam..akk,sy dh mkn habis pengantin dara..arini ari ketiga saya mkn pengantin.dah boleh korek ke..? Ada rasa macam benda nak kuar..
- Kak...saya dah korek kuarkan semua.ada ketul lendir keputihan kuar..masa nk korel kuar td..x boleh nak masuk..ketat,tapi saya tak tahan,sbb rasa ketul tu..tarik je bg kuar..
- Skg saya rs ok..kering jer rasa..gatal2 pun dah xde..
Akk...thanks tau..rasa lega bila masalah keputihan yang selama ni manghantui dah kuar tadi..walaupn tak kuar semua lagi..tp atleast tau jgk ubat ni berkesan.maknanya...start mlm ni mkn jamu aku dara plak..
THANKS SANGAT TAU AKK :) -





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

STORY 3)

produk: jamu pengantin dara

Ni lah yang terkeluar selepas sya basuh pas kencing balik dr skolah...terkejut sya..ingatkan da 2 hari korek ok la..pagi tadi korek..da bersih ..rupanya ada lagi 'indung' ni bertapuk.....nasib baik terkeluar jga..






No comments:

Post a Comment